23:23 sminkvideo: turkost smokey eye


Vet att videon är tyst men det kommer komma musik imorgon tror jag, fick lägga till någon lam låt på AudioSwap på YouTube eftersom att SOM VANLIGT var det typ copyright på låtarna jag egentligen hade i klippet haha. Vad ska jag göra? Brukar ladda ner från typ en YouTube downloader. Kan fortfarande inte lägga in signaturbilderna eftersom att Blogg.se fortfarande har fått fnatt. Ha det fint! PS: Roligt att så många skickat vänförfrågan på facebook! Har ni någon önskan eller om ni bara undrar kan ni skicka ett meddelande där också, om ni inte vill mejla, är inne där så ofta så ni lär få svar ganska fort. Puss! PS2: Eller nu kan jag höra musiken föressten.. när jag kollar på klippet här på bloggen iallafall. Hör ni en Enrique Iglesias låt?


Kommentarer
Postat av: malin

jag tror jag hör den "lama låten" haha. de låter inte som enrique iglesias i alla fall ;)

2010-08-18 @ 23:55:40
URL: http://malinja.devote.se
Postat av: ida

kan ni inte göra en enkel sminkning som man kan ha till skolan på månda ? :D

2010-08-19 @ 00:35:33
URL: http://idafagberg.blogg.se/
Postat av: Andréa Ask :))

varföt tar du vit kajal på ögonlocket? ;P (A)

2010-08-19 @ 09:39:25
Postat av: isa

kan ni inte göra en 'neutral' sminkning, så som dejana hade för någon dag sedan?

2010-08-19 @ 10:07:33
Postat av: Anonym

du har fått så fin hy! är det dom produkterna från apoteket? när kommer din review på dom? tacktacktack !

2010-08-19 @ 10:27:00
Postat av: makeup1beauty (vanessa)

hej :)

tack för en jätte fin video..

ni har fortfarande inte svarat på mitt mejl :'(

jag skrev det för typ 2 veckor sen elr nått...

svara på det snälla <333333333

2010-08-19 @ 11:28:58
Postat av: louise.

gillar ida och isas ide, skulle vara kul om ni gjorde en neutral, vardaglig sminkvideo!:)

2010-08-20 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0