23:01 detox it:

Visste du att det ibland är bra att använda sig av ett så kallat Detox it-schampo? Det rengör håret och botten på djupet. Det är lätt att produkter som Leave in-balsam eller oljor, stylingprodukter osv fastnar i håret och gör det matt och trist. Jag köpte ett från Toni&Guy (exakt som det på bilden ovan) på rea förra sommaren för typ 30 kronor. Och det är ändå ett märkesschampo! Funkar jättebra men jag använder bara det ungefär en gång i veckan, MAX eftersom att jag sällan värmestylar mitt hår.
Finns många andra märken om också säljer Detox it-schampon. Googla eller fråga om du till exempel är inne på Kicks. Helt klart en investering!

Translation:
Did you know that its sometimes good to use a Detox it-shampoo? Its a type of shampoo that deep cleanses the hair from old hairstyling products and leave in-conditioners. I got mine from the brand Toni&Guy last summer for really cheap, but i know that other brands also have it. Definitely an investment!

Kommentarer
Postat av: madde

vad är detox it shampo? (A) hehe

2010-08-08 @ 11:40:12
Postat av: magda

Alltså nu har jag letat jätte mycket men jag undrar vart man kan hitta Louise sminkbord,jag har tittat på IKEA på datorn men kan inte hitta det någonstans?

Vilken typ kategori är det? :S :)

2010-08-08 @ 14:33:29
URL: http://magdalindblom.devote.se
Postat av: Sofia

Hej! Jag undrar hur ni har fått till så att så många besöker er blogg?

Jag har sagt till många men nästan inga går in snälla berätta hur jag ska göra!

Kram Sofia

2010-08-08 @ 16:04:02
URL: http://mystyling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Älskar er blogg och era tips :)<3 plus att båda är grymt söta och glada :)

2010-08-09 @ 11:48:37
URL: http://heijsan.blogg.se/
Postat av: felicia

Mer nagel tips från dig louise, älskar verkligen dom videosarna! Jag har testat att göra blommorna, det var fakrist jätte kul. Bara att jag böhöver öva lite! Ha det bra, kram!

2010-08-09 @ 12:09:11
URL: http://feliciaalarson.blogg.se/
Postat av: m

jag undrar om du vet om torrschampoo sliter på håret? typ i jämförelse med vanligt schampoo :)

2010-08-09 @ 15:06:40
Postat av: Anonym

fan vad jag stör mig på er uppdatering...

2010-08-09 @ 17:00:20
Postat av: Jessica

Ni är verkligen jätteduktiga på smink och naglar!

Riktigt fina kläder har ni också :)



Louise: Tvättar du bara håret en gång i veckan? Vilken dag isåfall?

Vilket datum börjar ni skolan?

Kram <3

2010-08-09 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0