19:33 video: frisyrtips! eller ja.. nästan..

Många av er har bett om en video där jag visar flera olika frisyrer som är snabba att göra och som är passande till skolan. Och jag har filmat och klippt ihop en! Till och med laddat upp den på youtube men självklart ska alltid något gå snett. Nu är det så att videon egentligen ska vara 8 min lång och innehålla betydligt fler frisyrer än bara en, men jag vet inte.. Har inte haft uppe den på youtube så länge så den kanske bearbetas fortfarande?
Men videon blev i alla fall avklippt ganska så perfekt för jag hann precis göra första frisyren vilken jag ändå gillade mest. Så ni kan ju kolla på den så länge och se detta som en liten sneek a peek!
Har prövat att ladda upp klippet två gånger på youtube men det vill fortfarande inte funka. Har sparat videon på "min dator" i Windows Movie Maker men som sagt, filmen klipps efter 2:40 min. Någon som vet felet?

Hoppas ni gillar't ändå. Puss!

Kommentarer
Postat av: sophie

kan du inte göra en mary kate och ashly look nån gång? asså med smink och hår och allt? :D Älskar er blogg!

2010-08-09 @ 20:29:40
Postat av: Emma :D

Du kanske ska skaffa uppdaterade Windows LIVE Movie Maker? Där finns en funktion där man laddar upp den i programmet istället för att gå in på youtube och ladda upp. Prova!

2010-08-09 @ 21:12:39
Postat av: Lisa

Snyggt! Och ditt nagellack var superfint med :) Kommer det en ny nageltutorial snart?

2010-08-09 @ 21:20:11
Postat av: Andréa :))

as snyggt :D

älskar hur du sminkar dig :D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D

2010-08-09 @ 21:27:05
Postat av: Anonym

(y)

2010-08-09 @ 23:04:25
Postat av: Jasa

Älskar ditt rosa nagellack :) Får man veta vilket märke och vilken nyans det är?

2010-08-09 @ 23:50:39
URL: http://jasaa.blogg.se/
Postat av: Louise

Jasa: Tänk att ni lägger märke till sånt! Vad söta ni är. Lacket kommer ifrån märket Claudia i nr 138 "Manicure Pink".

2010-08-10 @ 01:16:01
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Jasa

Ja oftast brukar folk lägga märke till sånt man inte tror någon lägger märke till. Du har väldigt fina naglar med :) fin form, ser starka ut med :) Får se om jag hittar någon liknande färg här i Värnamo, för tror inte vi har Claudia-nagellack iaf. Tack för det snabba svaret :)

2010-08-10 @ 02:02:00
URL: http://jasaa.blogg.se/
Postat av: M

Kan du visa hur du gör dina videos, hur du snabbspelar videon, trimmar osv, har försökt att göra det men jag fattar ingenting!

2010-08-10 @ 19:30:55
Postat av: M

Kan du visa hur du gör dina videos, hur du snabbspelar videon, trimmar osv, har försökt att göra det men jag fattar ingenting!

2010-08-10 @ 19:31:14

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0