18:59 I efterskott!


Med tanke på att skolans internet la av igår (haha, internet hatar mig) så får jag skriva detta inlägg nu istället.

Som ni alla vet nu så fyllde ju sötpajen Louise år igår! Så ville bara gratta henne med mer än ett muntligt grattis, så here you go love: ETT STOOOOOORT GRATTIS I EFTERSKOTT TILL DIG! Jag vet att du hade en bra födelsedag och det förtjänar du mer än väl.

Hur är Louise som person? Det kan jag berätta. Hon är en otroligt positiv person som jag ALLTID har kul med. Har jag fällt tusen tårar finns hon alltid där och får mig att le på nytt oavsett vad. Hon är en person som jag kan lita på till hundra procent och som jag skulle ge väldigt, väldigt mycket för att inte förlora. Hon är lika knäpp som jag vilket är super (jag slipper känna mig mobbad då...hehe) och jag behöver aldrig vara rädd för att skämma ut mig med henne för hon tycker bara att det är kul. Jag har aldrig tråkigt med henne, vi är alltid speedade och har vi inget att göra hittar vi alltid på någonting, eller så sitter vi bara i flera timmar och bara pratar och skrattar. Förutom att hon är en sådan underbar person så är hon också otroligt vacker.
Louise är vän jag hoppas att jag aldrig förlorar. Hon är vacker både inifrån och ut.

Jag älskar dig gumman och jag är glad att du fick en bra födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Linn

fint :) Då passar jag också på att sägs grattis i efterskott till Louise nu! :) kramar till er båda

2010-08-31 @ 19:47:42
Postat av: Matilda

Jag kör en frågestund i min blogg ikväll och imorgon om ni voll köra skönhetsfrågor? ;) Man kan ju alltid lära något nytt av varandra :)

2010-08-31 @ 20:08:21
URL: http://blogg.veckorevyn.com/mmmatildas

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0