16:19 Jag just nu...

Det här kan inte vara sant! Alltså Youtube måste hata mig...vilken dator jag är sitter vid, vilket internet jag än använder vill inte Youtube sammarbeta! Jag spelade in min Haul Video flera timmar innan Louise igår, men hon får ju upp den direkt. Jag har försökt både igår i över 3 timmar och nu försöker jag igen...145 min. kvar står det! Vi får väl se om det avbryts...annars sticker jag till någon och lånar deras internet, haha! Vårat trådlösa har inte kommit än! Så surfar på det mobila...BLÄ!
Ha en fin dag! Jag gör mitt bästa med att få upp Haul Videon så snart som möjligt. KRAMAR.

Translation: Youtube hates me. I've tried to get my Haul Video up two times. Yesterday I waited 3 hours for nothing and now it says 145 minutes left. I'll do my best to get it up as soon as possible. HUGS.


Kommentarer
Postat av: daniella

Jag tycker ni borde lägga upp vilka frisyrer och allt ni har, och använder också? :D

2010-08-20 @ 21:39:40
URL: http://ddanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0