18:48 louise ♥ nailpolish

Om det är något jag ÄLSKAR just nu är det pastellfärgade nagellack i cremeform (inte skimriga eller matta, bara blanka). Vem gör inte det liksom? Känns vårfräscht och blir nog finfint mot brun hy i sommar! Jag tror jag ska bege mig ut på jakt efter några utav dessa. Mintgrönt känns väldigt, väldigt hett den här våren. Jag tycker att man ser det nästan överallt!

Tyvärr är lack inte det allra roligaste att spendera sina pengar på. Enligt mig iallafall. Men det är roligt att efter ett tag ha lite mer färger och så att välja på =).

Är ni mycket för att lacka era naglar?


Kommentarer
Postat av: gris

JA! Jag målar naglarna flera gånger i veckan i flera olika färger och designer!

2010-04-05 @ 19:49:47
Postat av: Loraine

Outfiten du hade på dej för några dagar sen (den med skjorta, smala jeans och ballerina skor), har jag en fråga om. Jag tyckte att den var super snygg, men gick du i de skorna ute? Eller använde du dom som inneskor? Jag längtar ihjäl mig efter att få använda somrigare skor, men är det inte för kallt? :D

2010-04-06 @ 19:40:33
Postat av: linnéa

älska!

brukar köra på en klassisk fransk manikyr-stil eller - nu på våren - just pastell.

äger själv lacket från depend. love it!

2010-04-06 @ 21:37:26
URL: http://purfection.blogg.se/
Postat av: josefin

jag brukar måla naglarna typ en gång i veckan eller nått, det är så jobbigt när det börjar försvinna :D

2010-04-09 @ 13:03:59

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0