23:38 dans-smink:

Idag hade vi som sagt dansföreställning för hela slanten och vad betyder det? Mycket roligt & i skönhetsväg.. MYCKET smink! Öste på bas som bara den eftersom att en hel del rinner av pga av allt svett och färgen i ansiktet sköljs också bort i alla strålkastare. La en brun smokey eye eftersom att jag ville ha något markerat men ändå naturligt eftersom att de danserna jag är med i ska det vara ganska naturligt ändå. Den här sminkningen framhäver gröna ögon som bara den! (och blåa med).

Bas: Concealer från Viva la Diva och Lumene. Foundation från Maybelline, den flytande mineralfoundationen. Dream Matte powder över allt, också från Maybelline. På kinderna har jag ett rouge från IsaDora i färgen "Rosy Dawn".
Ögon: Primer från Lumene. Skuggor från min 88 Coastal Scents palette. Använde mig av en matt mörkbrun och en matt ljusbrun, inte alls avancerat. La kajal längs den övre franraden istället för eyeliner eftersom att det har en tendens att rinna mer. Vit kajal från Lumene på den inre, nedre fransraden.
Läpparna: Express star gloss i färgen "Reflecting Peach" från IsaDora. Fyndade det för en femtiolapp på Smålänningen! Åk dit om ni vill handla bra smink till bra priser.



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej tjejer!

Jag måste bara säga att denna bild var grym!!!

Ögonen, håret, sminket leendet, allt!

Snälla kan ni göra fler haul videos? Dem uppskattas!

P.s frågestund?????

Ni är grymma, keep it upp!

2011-04-06 @ 16:48:39

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0