23:21 louise på bloggsvar!

Nu är jag medlem på BloggSvar! För er som inte vet vad Bloggsvar.se är: det är alltså en sajt där man väntar på en inbjudan för att bli medlem (lite som spotify, haha) och när man väl fått en inbjudan av någon är det bara att skaffa sig ett konto. Det är främst för bloggare och deras nyfikna läsare! Ni klickar er bara in på min sida och skriver in en fråga, skickar den till mig och jag svarar på den så att alla kan se. Kanon! Ska försöka få in en rutin där jag loggar in på min sida och svarar på frågor varje dag.

Ni kan fråga mig om allt som ni har på hjärtat. Frågor som riktar sig mot mig personligen eller kanske undrar ni bara vilket läppglans jag rekommenderar eller vad jag skulle matcha med det och det plagget? Hehe.

Http://www.bloggsvar.se/louisestyle

Godnatt på er, fina läsare!


Kommentarer
Postat av: cagla

hej dejana , jag har följt dina videobloggar o jag älskar värkligen dig , du e bara underbar . Hade bara en fråga o jag undrar om du kan ta video på ditt hela rum , du e så fin o du har så vackra ögon . Älskar värkligen dig :)<3

2010-04-26 @ 08:53:29
URL: http://caglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0