20:44 Dejana städar...


Hmm...okej. Först måste jag hitta den rätta utrustningen...

...sen kan jag börja bekämpa de onda bakterierna. Hur rädd jag än må vara.

Hjälp! De anfaller!

HAJAH! Där fick de vad de tålde, haha.

Jag blev dock ledsen över att ha dödat de oskyldiga små bakterierna.



Okej, nu till det jag vill säga, haha. Jag har som ni kanske fattat städat hela dagen, men är fortfarande inte klar. Funderar på att göra en room tour video imorgon eftersom flera av er frågat om det. Antingen en room tour video eller hur och var jag sorterar mitt smink.

Vad säger ni om det? Antingen room tour video eller hur och var jag sorterar mitt smink. Eller om jag hinner - båda i samma video? Let me know! Det är ju ni som ska kolla på det, hehe.
KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

båda, men det skulle vara bäst om du gjorde dem i två olika videos! :P :D

2010-04-22 @ 22:07:01
Postat av: Dejana

Jag har tänkt att göra båda i vilket fall som helst, haha. Kan bara inte bestämma mig vad jag ska göra först! Beslutsångest till max...haha. KRAMAR!

2010-04-22 @ 22:59:13
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

båda!

2010-04-22 @ 23:12:06
Postat av: gris

Jag vill JÄTTEJÄÄTEJÄTTEGÄRNA att du ska hinna båda, men helst sminksorterings-grejen! Skulle bli jättekul att se!

2010-04-23 @ 14:05:15
Postat av: asta

sminkvideon!

2010-04-23 @ 16:03:48
Postat av: Lisa

Båda men smink först! :)

2010-04-23 @ 16:41:53

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0