20:02 Dejana tipsar: Nail Art Pens!

Hej kära läsare. Jag tänkte tipsa om en sida för er som älskar nagellack och som gillar att pyssla med naglarna till något lite roligare - till exempel göra blommor eller andra mönster.


Har länge velat ha dessa Nail Art pennor sedan jag såg dem för första gången på Youtube, men trodde inte att det fanns i Sverige, tills min mamma visade mig denna sidan idag! De har både en supertunn pensel och en stiftpenna-liknande penna för precis applicering av nagellacket som finns innuti behållaren. De kostar 99:-/styck och länken till dessa underbara uppfinnigar får ni här:
http://nailsbodybeauty.se/produkter/nubar/nail_art_pen/1/
Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Nickan

Herregud! 99:- st?? Jag köpte 60st för 150:- på ebay! Och, JA, dom är likadana!

2010-10-19 @ 18:03:46

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0