19:11 No Dejana?




Jag just nu, haha.
That's right! Om en stund ska jag bort och kommer inte hem förens sent imorgon kväll. Därför blir det ingen uppdatering från min sida tyvärr, men Louise har några inlägg på G. Jag har vandrat runt utan smink i t-shirten på bilden och sköna mjukisbyxor (som jag brukar med andra ord) sedan frukosten som förresten var klockan 16:00 för min del, men det är en annan historia...

Ha en fin kväll fina läsare, så ser ni mer av mig antingen sent imorgon kväll eller som vanligt på måndag.
KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: sara

Älskar er blogg! :) ni borde satsa på att uppdatera lite mer bara. Hur har du fått dina ögonbryn såå fina? :o (tjejen med brunt hår) Kram!

2010-04-11 @ 14:19:26
Postat av: Marre

Håller med Sara, uppdatera mera :D Eran blogg är så pass bra så .. :D

Ps, snygg du är diana! =)

2010-04-11 @ 17:09:52
Postat av: Dejana

Sara & Marre:



Tack så jättemycket båda två! Ni är jättesöta.

Vi vet att uppdateringen har varit lite sämre de senaste dagarna, men vi ska försöka bättra oss, vi har ju varit borta en del. Det är ju ganska svårt när vi är under 18 och fortfarande är i full fart och går i skolan, så vi kan ju inte uppdatera mitt på dagen tyvärr.



P.S om mina ögonbryn: jag skrev ju ett inlägg om det för ett tag sedan, kolla gärna i arkivet! KRAMAR =).

2010-04-12 @ 11:16:31
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: stephanie ambjornson

Damnnn you's a sexy bitch, a sexy bitch, MY sexy biiitch ;)

2010-04-14 @ 23:47:49

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0