18:03 NY BUS!

Sprang fram på stan en snabb sväng igår på jakt efter en ny BUS (brun-utan-sol) eftersom att min gamla från Åhlens, som jag älskade tyvärr tog slut för ett par dagar sedan. Hade sökt lite på google innan och många rekommenderade den här filuren ovan från ACO, Apoteket (nu mera, kronans droghandel.. haha).

Prövade den igår kväll och än så länge gillar jag resultatet. En svag bränna och knappt inga fläckar. Tänker inte säga något mer nu utan sparar det till en review när jag hunnit använda den lite mer! Låter det bra?

Äger någon utav er den här? Vad tycker ni isåfall om den? Puss!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vissa säger att den börjar lukta illa efter att ha använt den ett tag! Men det beror väl på för vilka lukter man tycker om! Så ett tips är att skaffa någon extra body lotion efter/innan som får upp doften.

2010-04-28 @ 18:25:53
Postat av: Jenny

Har inte testat den men tycker Apotekets egna (som ser ut som den från Åhléns) är bäst..

2010-04-28 @ 19:17:42
Postat av: svara i bloggen tack

Alltså jag har aldrig förstått detta med bus.. är det inte väldigt svårt att smörja in utan att få fläckar? och om man smörjer in t.ex armarna, vart slutar man att smörja in då? uppe vid axlarna så man får rand? eller försöker man sig på ända ut till ryggen så det blir vita fläckar där man inte når till? haha.. tacksam för svar

2010-04-29 @ 12:56:26

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0