17:35 Tutorial: Inspired by Ashley Green!


Här är sminkvideon jag nämnde att jag spelat in! Datorn har krånglat, men nu är videon uppe.

Detta är faktiskt en sminkning som någon av er läsare bett oss göra en sminkvideo på för ett tag sedan - när vi hade frågestund. Andra grejer har gått före, men själklart vill vi uppfylla era önskningar!

Sminkningen är bara inspirerad av bilden och hennes smink - alltså inte en exakt kopia, men väldigt många moment gjorde jag efter hennes sminkning. Tycker hennes smink är superfint på bilden, men också väldigt dramatiskt! Passar till fest eller andra events och denna sminkningen framhäver bruna ögon otroligt bra, men vem som helst kan ju självklart ha sminkningen!
Hoppas ni gillar det! Många varma kramar till er fina läsare.

Kommentarer
Postat av: Diana

Wow!jätte fint :)

ops undrar bara vart du kmr ifrån : )

2010-04-27 @ 17:46:00
Postat av: Julia

Hej skulle du vilja rösta på mig här:

http://michaelaa.webblogg.se/2010/april/rostning.html?_tmp=7134bee4f0407da6d5cdc15c5e0d736fd18190a4



Jag kan vinna en reflexskärm & tävlingen avslutas idag :-) I sånna fall, skriv: "Jag röstar på Julia 2gånger". Om du gillar min bild :-)

Skulle betyda jätte mycket! Kram.

2010-04-27 @ 19:42:13
URL: http://jswalander.blogg.se/
Postat av: Marre

ASSNYGGT! :)

2010-04-28 @ 18:55:43
Postat av: Hanna

Vad roligt att ni gjorde sminkvideon jag bad er att göra! Tack!

2010-04-28 @ 22:05:56
Postat av: Dejana

Diana:



Tack så mycket! Jag är serbisk, men är född och uppvuxen i Sverige.



Marre:



Tack så jättemycket kära du! =)



Hanna:



Inga problem! Det var skitkul. =)

Vi vill självklart uppfylla så många av era önskningar som möjligt. Det tog lite tid, men jag tyckte att sminkningen var otroligt fin så tog tag i det.



KRAMAR till alla ovan!

2010-04-28 @ 22:23:53
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det som låter hela tiden??

2010-06-21 @ 17:21:31
Postat av: felicia

Wow, otroligt fin sminkning!

Denna måste jag verkligen testa, jag har ungefär samma ögonfärg som dig =)

tack för videon! ^^

2010-06-25 @ 17:27:57
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0