17:12 primer från nya studio secrets:

En produkt jag är väldigt nyfiken på är den här primern Smoothing resurfacing primer ifrån Loreals nya sminklinje Studio Secrets. Har hört en massa bra om den i bl.a. reviews på youtube! Någon som har prövat den och isåfall, vad tycker du om den? Jag är osäker på priset så om någon vet, kommentera gärna!

Jag äger ingen primer i nuläget, jag använder mig av en vanlig återfuktningskräm istället. Men det känns som att det kanske gör en stor skillnad med primer i och med att det ska få sminket att hålla längre och det är alltid ett plus nu när drillsäsongen drar igång. Det är lätt att man svettas av sitt smink under långa och varma spelningar, vilket inte är så roligt.

Ska nog ta mig en närmare titt nästa gång jag befinner mig på Kicks. För det är där man kan köpa produkter ur Studio Secret serien, eller har jag fel? Puss!

Kommentarer
Postat av: madde

blev så besviken när jag såg den, den va så pyytte liten :O eller hela serien med primers och foundation var i jääätte små förpackningar :( men tror den kostar något över 200 kr ;)

2010-04-11 @ 18:31:57
Postat av: gris

Något jag tror att många missar är att man igentligen behöver ingen primer om man inte har typ blandhy, så att ansiktet blir helt fläckigt med torra eller fettiga fläckar ^^ Så slösa inte dina pengar på primers om du inte behöver!

2010-04-11 @ 20:13:45
Postat av: mariana DG

den duger om man vill satsa på en billig primer iaf, finns bättre

2010-04-11 @ 20:53:36
URL: http://marianadg.com
Postat av: gabbis

vilken tycker du är bättre? Har provat smashbox som nästan alla rekommenderar med den var så tunn och jag tyckte inte den funkade alls.

2010-05-07 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0