16:44 tips, tips, tips!

Tänkte tipsa er lite snabbt om en SUPERBRA video på hur man gör en perfekt fransk manikyr på egen hand. Den här metoden kör jag på varje gång jag känner för fransk manikyr och har fått många komplimanger för det! Jättemånga som tror att man har lösnaglar eller skulpterade naglar! Believe me. Fransk manikyr får också dina naglar att se längre ut. Det är klassiskt och jag älskar't!

Vet att jag la upp den här videon på min andra blogg för ett tag sedan men som sagt, bara för att den är så bra lägger jag upp den igen.

Enjoy!

Föressten, nu har vi påsklov!!
All kärlek till er,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt bra video! :)

2010-04-01 @ 23:23:25
Postat av: Nathalee

Vad smart! Det ska jag prova nästa gång! Det enda dumma är ju att man inte kan använda baslack...

2010-08-11 @ 21:39:39
URL: http://morelikemelesslikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0