16:43 Bra idé?





Vad säger ni om att jag och Louise skulle ta och samla alla frågor ni ställer under hela veckan och svarade i slutet av veckan på alla frågor i var sitt inlägg istället för att hela tiden svara i kommentarsfältet nedan? Vi tror att det blir bättre för både er och oss då ni kan se våra svar om ni annars kanske inte kollar tillbaka i inlägget ni kommenterat och missar det. För oss blir det ju lättare då vi slipper svara efter varje kommentar utan kan samla allt och svara på en gång. Jag menar självklart att vi i så fall gör det varje vecka, inte bara en gång. Vad säger ni?


P.S Jag kan verkligen inte filma någon video idag på grund av ett flertal anledningar, tyvärr! Sista bilden ser ju komisk ut, men egentligen är det inte så komiskt. Jag tror att jag är allergisk mot något då jag får extrema kramper i magen när jag till exempel äter mat från restauranger eller köttfärs, kanske andra grejer också, jag vet inte vad förutom restaurangmaten. Magen har krampat oavbrutet sedan lunchen i skolan idag som var för 4,5 timmar sedan! Jag brukar också bli spyfärdig, spy eller bara bli riktigt dålig i magen helt enkelt. Fy.

Sedan har jag varken städat färdigt eller några batteri till kameran som är helt tom på batteri nu. Lovar att filma så fort jag mår bättre och kan. Hoppas det blir nu i helgen i alla fall.
KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: amanda

jaa:)

2010-04-23 @ 17:41:35
Postat av: gris

Låter som mensvärk????

Haha nä, men din stackare asså! Låter som en bra ide! Lycka till med magen!

2010-04-24 @ 08:03:24
Postat av: Elina

Oj? Aj..

Hoppas det går över!

Krya, eller vad säger man?

Ja, krya på dig ♥

2010-10-22 @ 16:31:28
URL: http://elinatree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0