15:32 Hyper-Dejana!

Kvalitén förbättras när videon har bearbetats!

Märkte när jag kollade igenom mina senaste videos att jag verkat otroligt lam! Ville bara få med det i en liten video att jag faktiskt är en väldigt energisk och hyper person som skrattar för nästan allting, haha. Vill ju att ni ska lära känna mig som jag är, så ni inte tror att jag är helt tyst och supertråkig för det hoppas jag verkligen inte att jag är!

P.S Sorry för att jag typ simmar i mitt hår i början av videon, det är så jävla tjockt så det bara hänger som en klump i ansiktet på mig. Har en liten energikick nu som ni kanske märker, haha!
Jag hoppas att ni har en superfin dag kära läsare! Många kramar.

Kommentarer
Postat av: stephanie ambjornson

hahahahahha your so funny :) jag har dumpat min kille :D

2010-04-29 @ 21:03:40
Postat av: anonym HJÄLP !

jag behöver hjälp med en sak, vad har ni för tips mot störande virvlar i håret som tex i luggen jag har provat med att kamma den slät mot den sidan jag vill ha den på men det funkar inte sen gnuggar jag i typ ett kilo vax i luggen för att få bort virveln men det funkar inte heller, har ni något tips elr någon produkt som ni använder mot det skulle uppskatta om ni gjorde ett inlägg om det HJÄLP MIG!!

2010-04-29 @ 22:44:25
Postat av: Anonym

Läste att en kommentar här hade en undran som jag själv haft problem med, så tänkte därför jag kunde säga mitt tips till "anonym HJÄLP". Pröva att ha en mössa på dig när håret ska torka efter att man duschat, då tycker jag att mitt hår slätas ut.

2010-04-30 @ 02:03:59
Postat av: Dejana

Svar till Anonym HJÄLP och kommentaren precis ovan:



Det låter rimligt att håret slätas ut uppe på hjässan om man har en mössa på sig när håret ska torka, MEN tror inte det är bra alls då det drar ut all fukt ur håret och hårbottnen måste få andras, speciellt när håret är blött. Annars finns större risk att man får mjäll.

Jag ska prata med Louise om detta så återkommer vi förmodlingen med ett inlägg om det. KRAMAR till er båda!

2010-04-30 @ 07:55:14
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dejana, vi är två som gillar mango =) / Kram Hanna

2010-04-30 @ 18:38:42
URL: http://haniiieinarsson.blogg.se/
Postat av: Dejana

Hanna:



Mango är helt klart frukten i mitt hjärta just nu! Haha, gud vad fånigt det låter, men det är sant! Mums...

2010-04-30 @ 19:50:07
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, samma med mig älskar det jätte mycket =)

2010-05-01 @ 10:12:15
URL: http://haniiieinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0