13:54 uppdatering!

Slänger in en snabb update! Idag kommer vi vara borta hela, hela, hela dagen så förebered er på en sämre uppdatering. Vi ska iväg och styla en vän ikväll till en modevisning och vi åker om en timma.

Vi lovar iallafall att fota så mycket vi kan och ni kommer troligtvis få se bilderna imorgon. =)
Ha en fin dag, kära läsare!


PS: Jag försöker ladda upp en video på youtube som jag redigerat i programmet MAGIX Movie Edit men det funkar inte! Vad gör jag för fel? Vill så gärna visa er pinuppa-videon! / Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är ju dålig uppdatering varje dag så jag är van, om ni ska blogga ordentligt så uppdatera mer! asså vill inte vara taskig eller så utan säger bara min åsikt, annars är eran blogg grym men lite bättre uppdatering bara :D, jag säger så för jag läser er blogg varje dag så ni vet :D pusss :*

2010-04-08 @ 19:47:19
Postat av: Dejana

Nu tycker jag faktiskt att du tar i lite...är 2-3 inlägg varenda dag dålig så uppdatering? Bara för att man har sämre uppdatering i två dagar tycker jag inte att det är dåligt. Vi har ju faktiskt ett liv utanför bloggen precis som alla andra. Vi har läxor, träningar, vänner och en familj att vara med. Ni måste ju ha lite förståelse... =/

Tack ändå för att du följer, det uppskattar vi verkligen!

En annan grej också är att för att ha över 200 besökare varje dag är det väldigt dåligt med kommentarer. Vi blir så glada och peppade på kommentarer så ni anar inte! Sen så fort det är dålig uppdatering en gång - DÅ får man någon kommentar extra. Det kan ni bli bättre på så blir vi ännu gladare och bättre på att blogga. Det kommer göra er ännu mer underbara än ni redan är. Kramar.

2010-04-08 @ 23:28:09
URL: http://beautyfreaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

äsch, sluta klaga på dom, de gör faktist sitt bästa, jaag tycker dom e modiga som sätter igång med en sån här blogg i deras tidiga ålder, dom är faktist inte mer än 15-16 år :)



keep it up my friend :)

2010-04-09 @ 00:26:43
Postat av: josefin =)

kan ni skriva om fler hårtips? typ ge tips på olika frisyrer och sånt? :D

2010-04-09 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0